Fortalecimiento de espacios coeducativos en carreras stem: mentorías con perspectiva de género
Subvencionado por el Instituto de la Mujer del Ministerio de Igualdad
Red temática española de analítica de aprendizaje (SNOLA)
Mentorías 4.0: creación de espacios coeducativos en carreras STEM

Subvencionado por el Instituto de la Mujer del Ministerio de Igualdad
Evaluación y promoción de la equidad educativa en Educación Secundaria: Análisis secundario de las evaluaciones PISA y formación de agentes educativos claves
La investigación en informática en España: visualizando y visibilizando la labor de las mujeres (WOMEN@INF)
Subvencionado por el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades del Ministerio de Igualdad.
Ingeniería con perspectiva de género
Subvencionado por el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades del Ministerio de Igualdad.
Programa de mentorías con perspectiva de género para mujeres en carreras STEM
Subvencionado por el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades del Ministerio de Igualdad.
Analítica Visual y machine learning para toma de decisiones en ecosistemas de Salud (AVisSA)
Information systems in complex environments, such as health, have a data-intensive component that requires merging, synthesizing, representing and visualizing into interfaces with which users interact for high-impact decision making. All data management processes, from acquisition to visualisation, therefore take on an essential role in exploiting their strategic value.
Attention to Diversity in Primary Education Bilingual Programs: a study on the degree of inclusion of special needs students (EBYAD)

With the continuous changes that society faces, there is a need to create and meet new educational goals that offer quality education adapted to current societal demands. In this sense, and in tandem with two key elements of today’s society, diversity and multilingualism, our education system is confronted with the need to offer inclusive education that at the same time provides students with the necessary skills to acquire a certain degree of communicative competence in more than one language.



